Lördag, fiesta!

Hej!
Just nu sitter jag i mina mjukis kläder och håller på att städa och dona i lägenheten. Snart ska jag ner på stan med Mamma och Pappa för pappa ska få en kostym.... Men dom är på bra humör, och då får säkert jag något också!
Ikväll blir det iaf fiesta, Jenka kommer hit snart och sen ska vi vara med Sofie med, såklart!

Dagens blonda: "Vetu!!?" "Nej?" Pappa och Gockie kommer ner till Alanya när vi är där:D" "Haha, varför är det bra?" "Men jag kommer sakna dom såååååå mycket annars!!!" "Säger Sofie Hagelin, tjejen som super sig skapligt full 2 gåner i veckan och klarar sig helt jävla själv!" Hhahahahaha, jag en lite pratsund med Sofie för ett tag sedan.

Hores later!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 21:18:02
URL: http://smsalåna.nu

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0