Nystart!

Hej bloggen!
Det var ju ett tags sen och man kan säga att mycket har hänt!
Jag har fått en dotter, min underbara dotter Wilma som kom den 30:e Mars 2011. Jag trodde aldrig att det fanns en kärlek så stark som kärleken till sitt barn!
Så nu har jag och min lilla familj, Wilma, pappa Andreas och jag, flyttat in i en tre på söder i Gävle. Den är superfin och min prinsessa har fått sitt allra första egna rum.

Här är min lilla bebis bara några timmar gammal! 

Här är vi påväg hem efter två dagar på BB!
Wilmas första midsommar firades med farmor och farfar med släkt ute i fina Eskön!
Här är hennes första julafton! Wilma till höger och Josefin (min kusin) till vänster. Och längst ut till vänster har vi Wilmas morfar John. 
Julaftonen började hon min släkt och avslutade sedans hos Andreas släkt, där vi också sov över. 






Här har ni en lite försmak om vad mitt liv ser ut just nu! Kommer försöka hålla denna blogg vid liv och uppdater några gånger om dagen med mycket fina bilder!
Kram så länge!


Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0